The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

Alla pratar om Jonas Gardell

Publicerad 2012-10-18 21:47:13 i Allmänt,

Med all rätt!
Dawid trodde jag kollade på något helt annat när jag stängt in mig i sovrummet för att titta på svtplay!
Jag trodde först inte att jag ville se "Torka aldrig tårar utan handskar" så jag skippade det när det visades på tv. Oj vad jag bedrog mig.
Som tur är finns appen svtplay i min iphone och nu har jag kollat på båda avsnitten, kan knappt vänta tills på måndag så jag får se fortsättningen!
Jonas har gjort en fantastisk serie som verkligen berör! Man blir förbannad och ledsen!
 
Om någon funderat på att se det men inte gjort det så finns det på svtplay i några veckor till!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela