The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

Good minds think alike!

Publicerad 2012-07-12 22:45:36 i Allmänt,

Idag sa Dawid precis samtidigt som jag tänkte på det att Jason Statham skulle passa bra som Bond! Det händer ibland att han säger saker precis samtidigt som jag tänker det men hur han kom på att man skulle skippa Craig och sätta in Statham är för mig en gåta! Fast jag skulle inte klaga, jag skulle gladeligen svara ja om han ville se en Bond-rulle.

Mitt huvud har spelat mig ett spratt fler gånger sista tiden, häromdagen drömde jag om älvor(??) Det första som de pratar om på tv när jag slår på den är just älvor. Hur stora är oddsen? Eller som någon dag senare, när jag helt appropå ingenting tänker på en bok jag läst så nämner tv-hallåan just den boken.

En kompis frågade för nån vecka sedan om jag ville komma hem till henne om hon ordnade med ett medium! Jag svarade att det vore coolt eftersom jag faktiskt tror på spöken men nu vet jag inte om jag vågar längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela