The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

Mitt nya tidsfördriv

Publicerad 2012-01-12 20:52:51 i Allmänt,

Jag har hittat appen bubbleshooter och spelar som besatt, de arga fåglarna är åtsidosatta! Jag skjuter bubblor som om det inte fanns någon morgondag, när det är nåt dåligt på tv, typ alienfilm, i reklampauserna, på toaletten.. En gång spela jag så länge på toa att mina ben somnade!! Måste sett lite kul ut när jag försökte ta mig till soffan för att fortsätta spela.. Dags för avgiftning!??

Kommentarer

Postat av: Cheeky Malin

Publicerad 2012-01-12 23:12:34

Ska man ens våga testa?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela