The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

Utan vantar försmäktade jag en 5-minuters cykeltur!

Publicerad 2011-12-16 22:02:36 i Allmänt,

Imorse var jag så trött så jag glömde mina vantar hemma när jag skulle till jobbet, ändå räknade jag allt, nycklar, väska, matlåda, mobil! Kände att det var nåt som fattades men orkade inte gå upp och hämta dem när jag kom på det! Tur att det inte var så kallt ute så jag behövde skrapa sadeln för det hade blivit jobbigt utan vantar..

Kommentarer

Postat av: Cheeky Malin

Publicerad 2011-12-17 10:25:33

Hur tänkte du egentligen? Till och med JAG har vantar..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela