The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

Alla värderar vi våra ägodelar olika

Publicerad 2012-09-29 14:09:29 i

I natt drömde jag att vi flyttat och mitt i allt flyttstök kom jag på att vi glömt flytta med mitt badrumsskåp! Jag blev helt knäckt och skulle genast ringa och be om att få hämta det.
Jag hade ingen aning om att mitt badrumsskåp betydde så mycket för mig!
Någon som kan tolka drömmar? Jag önskar mig fortfarande en drömtydarbok!

Vore även intressant att veta vad det betyder när man blir jagad av en läkarkollega eller att två andra läkarkollegor stjäl dollar av varann.. Jag tolkar det i dagsläget som att sommarsemestern inte räckte till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela