The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

Jag är iaf mästare på minigolfbanan...

Publicerad 2012-07-19 21:01:58 i Allmänt,

Igår berättade syrran gladeligen (och med all rätt) hur många cm hon lyckas bli av med runt midjan.. Det är verkligen imponerande och man blir ju faktiskt lite avundsjuk.. Men om min röv var placerad där den egentligen är tänkt att vara placerad och inte på ryggen så skulle jag nog också minska några cm runt midjan.. 

Får väl säga att det står 1-1 eftersom jag utklassade henne i minigolf igår!

Hon vill säkert kontra med att hon har större tuttar än mig men den lilla går inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela