The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

Det kallas semester....

Publicerad 2012-07-07 12:41:14 i Allmänt,

Halva tiden på min semester har gått nu.. Kommer det någonsin bli sommar i år?

Igår efter att jag plockat ut pengar och hoppade in i bilen, härjandes "go, go, go, go" som om jag nyss rånat en bank, åkte vi på roadtip till världsmetropolen Vadstena och drack på tok för mycket kaffe hos Elin. 

I förrgår besökte vi Nora, också en av Sveriges värdslmetropoler, för att äta en gigantisk glass! Lätt värt att åka några mil för att få trycka i sig största glassen till lunch...

Det är typ så semestern ser ut i år, det heter att spara pengar! Egentligen om man räknar alla pengar som går åt till sådana här småtripper skulle man säkert kunna åka på en sista minuten för samma summa. Det närmaste utomlands jag kommer i år är Arlandas parkering på måndag när resten av min familj ska åka till Bulgarien en vecka.. Är jag bitter? Nä, men nu får det gärna bli sol resten av min semester!!

Kommentarer

Postat av: Cheeky Malin

Publicerad 2012-07-08 09:03:46

Ha ha ha "go, go, go!"

För övrigt så kommer min egen semester se likadan ut. Om jag har TUR blir det små roadtrips hit och dit. Det hela hänger nu på vädret. "Blire nån sol eller?"



Kram från Malin-en-vecka-kvar-till-snålsemestern

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela