The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

Sugen på att blogga igen!

Publicerad 2011-12-07 22:00:09 i Allmänt,

Det var cirka ett och ett halvt år sedan jag bloggade sist och när jag läste igenom min gamla blogg yoyo.blogg.se kändes det inte aktuellt att fortsätta på den! Den kändes lite ur tiden man kan säga. Så här kommer min nya blogg, en mer lite vuxnare variant och mig och mitt liv. Vad den kommer innehålla vet jag inte än för jag har inte funderat ut det. Men, den kommer med all säkerhet innehålla en del inlägg om min tramsiga vardag och en hel del mycket världsliga ting. Håll till godo.

Kommentarer

Postat av: Cheeky M

Publicerad 2011-12-07 22:06:56

Ser fram emot dina inlägg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela