The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

Snuskspinning

Publicerad 2011-12-14 20:46:30 i Allmänt,

Idag på spinningen var det någon av de som satt i närheten av mig som luktade en blandning av svett och sur disktrasa, jag misstänker damen med mössa och tjockärmad tröja! Vem går på spinning i mössa och tjock tröja???? Vad som brukar vara kvällens höjdpunkt blev idag alltså en lång och plågsam timme, jag undrar fortfarande varför jag inte bytte cykel!!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-12-15 20:04:20

Det var inte du som var stinkbomb då? Lite svettig lugg och argt trampandes på cykeln?

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-12-15 22:03:29

Du tror det va?! Jag brukar tvätta mina kläder efter varje pass! Och luggen den tvättas ordentligt med shampoo så jag är oskyldig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela