The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

Snacka om vanemänniska..

Publicerad 2011-12-20 20:54:03 i Allmänt,

Igår kom jag på den briljanta idén att få in mer vardagsmotion i mina dagliga rutiner.. Till exempel, ta trappen istället för hissen etc. Det gick bra när jag skulle ner för trappen hemma i trapphuset men när jag kom till jobbet hade jag helt förträngt det och tryckte vant på hissknappen och åkte de ynka två våningarna upp. Suck! Nytt försök imorn!!! Har en känsla av att det kommer ta tid att lyckas ändra en sån ful lyxovana som att åka hiss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela