The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

Julegris numero uno

Publicerad 2011-12-29 21:53:29 i Allmänt,

Nu är julen slut och det är så jädra skönt.. Det ligger fyra stycken smälta kolor kvar i en burk på bordet.. Jag mår lite illa när jag tittar på dem.. Känner mig som ett övergött vårtsvin (typ Pumba!!) Efter att ha tokätit hela julhelgen ska det bli skönt med lite ordning i vardagen igen efter nyårshelgen.. Det ska bli skönt att komma igång ordentligt med träningen även om det kommer vara en miljard människor på Friskis som har avlagt sina nyårslöften om ett bättre hälsoår!!

Kommentarer

Postat av: Cheeky M

Publicerad 2011-12-29 22:18:20

Julegris är jag året om!

Postat av: Pighanna

Publicerad 2011-12-29 22:39:25

Joina på friskis då!! Jag o din bror kör ju stenhårt!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela