The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

Julbord på "lokal"

Publicerad 2011-12-11 20:36:17 i Allmänt,

Igår kväll var vi på julbord med Dawids jobb. Det var mycket trevligt och mycket god mat. Åt lite för mycket, som jag antar att man gör på sådana där julbord. Var på vägen hem lite fööör mätt och när jag skulle rapa så höll maten på att komma upp igen.

Jag tror mig minnas att det var mitt första julbord ute på "lokal" och helt ärligt så känner jag inte att jag missat något innan för även om det var gott så finns det inget som slår min mammas Janssons frestelse och inte hennes köttbullar heller för den delen. Med det sagt borde jag ha tjänat ihop till både en och två fina julklappar från Indiska :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela