The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

En alienfilm för mycket

Publicerad 2011-12-11 20:58:08 i Allmänt,

Det har varit lite mycket alienfilm hemma nu.  Jag och min sambo är inte särskilt överens om vad för film vi ska titta på och den senaste tiden har han valt lite för många alienfilmer som spårar ur redan innan de börjar. Jag behöver väl inte säga att dessa filmer inte imponerar särskilt mycket på mig. Men det är kul att inflika "trooooligt" ibland när han är som mest exalterad.

Just nu visar våran skitstora tv Apollo 18? och jag sitter här och väntar på rätt läge för en väl vald kommentar. Bara namnet på filmen säger väl en del? Right?

Kommentarer

Postat av: Cheeky Malin

Publicerad 2011-12-11 23:26:48

HAHAHA jag dör.. "trooooooligt" när han är som mest exhalterad... Dawid är min IDOL.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela