The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

Smidig flytt

Publicerad 2013-01-03 22:33:06 i

Flytten gick smidigt, det var jag och fem bitches! Ha! Jag var arbetsledare och de stora grabbarna fick bära! Eller kanske inte riktigt så, men det tog inte mer än fyra timmar att köra allt! Värre är det nu när allt ska packas upp, hur fan fick vi plats på Olaigatan?
Igår lämnade vi in nycklarna så nu är det verkligen bye bye stan och hello "landet"! Känns fortfarande konstigt men när vi väl fått ordning på allt så ska nog även detta kännas som hemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela