The secret life of JoK

Min blogg om mig och mitt liv... Världsliga händelser i min vardag...

Typiskt

Publicerad 2011-12-09 22:16:01 i Allmänt,

Nu när jag var i London shoppade jag inte så mycket till mig själv. Shoppade mest julklappar och var nöjd med det, dock hittade jag efter mycket letande ett jättefint skal att pimpa min iphone med. Var skitnöjd i typ en dag tills jag fattade att jag köpt nåt skit som inte passar till min telefon. Det sittar snett och är av kvaliteten att det lossnar flagor. Snart har jag ett helt vitt skal som egentligen var ett svart med massa fina blommor. Suck!

Kommentarer

Postat av: Cheeky M

Publicerad 2011-12-11 00:05:35

Tråkigt att köpa något som inte är av bra kvalité. :(

Postat av: Cheeky M

Publicerad 2011-12-11 00:06:48

Trist...

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-12-11 12:20:04

Man får väl vad man betalar för antar jag! Får ge mig ut på ny jakt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JoK

29 år och sambo. Har utvecklat en alldeles särskild kärlek till London, Indiska och Jason Statham.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela